Tuesday, March 29, 2011

Sunday morning! lalalala....

erm...baru hari ni boleh apdet belog,semalam seharian bz kat opis,
dapat jenguk fb kejap2 je... sampai kan en.boiprend msg pun tak perasan..
hari isnin yg penuh kebizian... hari ni juge bz,tp nak jugak apdet ini belog...
cuti hujung minggu lepas habiskan mase kat rumah je, apelagi...
dah banyak waktu terluang tu,habis kan dengan Menjahit ler..
sabtu siapkan beg, sgt eksaited tau...bile hasilnya,cantik banget!
dan hari ahad pulak siapkan baju blouse polkadot,yg da lame dipotong
cuti2 macam tu je baru boleh melayan kain..sampai tak makan hingga ke petang
sungguh eksaited...xsedar masa berlalu...

jom layan gambar2 jom ;)




inilah hasil kerja utk hari sabtu, mlam tu sempat jugak buat babyfeltshoes..
sebelah je la tapi... ^^



siap potong

cantum depan & belakang

dannn...

Siapppp!! :)

inilah hasil kerja utk hari ahad,chocpolkadot blouse, jahit kain chiffon kene la hati2,
baru terletak cantik...kalau cotton sejam dah siap...;)


p/s-sampai hari ini rasa serba slh,sebab x g melawat anak comel tu lagi....
insyaallah ptg ni,nk pegi tawakal hospital...
xkire,nak suruh jugak en.boiprend balik awal :)


4 comments: