Thursday, April 07, 2011

...April...

April
owh my God,nape boleh terlupa ni...
hehe,now!counting of my Anniversary ,hiiyahh
our relationship from....april 2008
yang ke berapa tahun tu? korang kirelah sendiri okeyh , hehe
xde la lame sangat pun kan,kan?
pedih tau telinga bila orang2 sibuk tanyakan pasal "bila nak kawen ni?"
"umie,aku da nak masuk anak dua ko tak kawen2 lagi"
 "meh aku tolong carikan,"mak ngah kat kapong mulut laser berkate...adoii laa
loteh nak jawab..

kalau dorang2 nak sponser hari ni jugak aii boleh tawen,hehe...
so,dah boleh prepare pasal kawen da neh,
xpe la,kite plan selow2 je ok..mengikut perancangan memang nak kawin hujung tahun ni
atau awal tahun depan..Insyaallah,
dan xmau lah tunang2,pahit tau alam pertunangan neh,
yg manis2 semua hilang entah g mane,itulah pengalaman~ tettt
cepat ke lambat itu ketentuannya, kita hanya mampu merancang,dia yang menentukan..
dan Dia sentiasa mahukan yang baik2 untuk hambanya,
bukan janji tapi pasti!!*versi david teo
so,korang sabar je tau...tunggu je kad dari aii...silent!
heheh..

moga ade sinar2 keceriaan hujung bulan nanti :)


to be continue........






No comments: