Wednesday, April 13, 2011

belog berwajah baru!

eh... Senyum sorang-sorang sudah neh...
hehhehehhe....
bukan sebab belog sudah tukar wajah baru lah, sebabnya ada orang tegur tadi
" eh,awak ni makin cantik lah" ha!! kan dah tersipu2 malu kat situ...
adoii...macam mau blueek je kan ^^

hahahaha.... punya lah selalu datang sini, baru arini dia mau tegur,
muehehehhe....ape lah mamat tuh..

hari ni tukar background lagi, kan sudah bagitau awal awal haritu
saye ni cepat buhsan... haa ni je lah yang sempat! tak santik tak pe lah...
nanti tukar lagi...wiihoooo...

mau sambung buat keje...nanti bos marah tau asyik je... online!

p/s- buat keja sambil sengih2 boleh, belum habis lagi malu tadi :p

No comments: