Monday, April 18, 2011

Demam hujung minggu

assalamualaikum semua!
wahh,bunyi...macam la banyak orang yang baca blog kamu neh..
erm,takde cerita menarik lah tapi nak jugak bikin entry..
hujung minggu lepas sakit tekak,demam sikit2 dan disudahi dengan batuk ni haa, adehh

hujung minggu lepas juga demam buat beg , heheh...seronok
mula-mula minat, mau pakai sendiri je.. sebabnye ada nampak seorang gadis pakai,
sangat kiut, ala2 style gitu... pastu dari minat terus mau buat bisnes kecil-kecilan..
tak ambil untung yang banyak pun, saje jual seronok2...
dapat pulang balik duit beli kain,itu sudah cukup...alhamdulillah, ada juga orang minat
akan design xseberapa aii neh :)


pattern ni tinggal 1


pattern ni tinggal 2
cantik tau black n white, match dengan semua kaler ^^

p/s- tenkiu kepada semua pembeli...tunggu feedback dari uols :)

6 comments:

Dimple said...

saya nak! saya nak! hehe.

cik Umienorafizzah said...

hehe....kasi 1 wallet dulu,deal eh :)

keynah said...

kamu!!saya punya jangan lupa simpan k!

cik Umienorafizzah said...

keynah- ya..ya,kamu punya sudah sy simpan kan :)

keynah said...

terima kasih budak comel.

cik Umienorafizzah said...

:)