Tuesday, April 12, 2011

Mari mari buat kek

Assalamualaikum....
entry yang ini ade berbunyi salam...yang lain2 tu lupe lah~
eksaited sangat nak cerita lah tu..

Cuti hujung minggu lepas ...

dah lame xbuat kek coklat sendiri. selalu kalau ngidam beli je kat 'secret' tu..
kali ni buat sendiri je lah...baru puas makan kan
orang kate kalau dah lame xbuat sesuatu bende tu kita boleh lupe
dan ye,memang pon! ingat2 lupa lah resepi kek dari makcik sy tuh
ekceli simple je pon...heheh...


ni lah bahan bahannya. ade lagi yg takde dalam gambar ye ;)
selalunya aii gune koko Van houtan, sedap! tp Hershey's pun ok...

dah siap cam gini je rupanya...... nyam nyam...
xcukup nak bawak opis lah~ hujung minggu ni aii buat lagi yer :)

No comments: