Tuesday, April 19, 2011

Medical leave

Medical leave on tuesday.. oleh sebab2 ketidaklaratan untuk ke kantor :)
ewahh,ewahh.... bunyi macam orang seberang sudah ni,
masuk2 je blog ni sudah keluar lagu rossa.. he3

Dalam tak sehat pun ada juga aktiviti kat rumah, mana boleh duduk saja2
sayang masa tu pergi begitu sahaja, mesti buat sumting kasi nampak
rehat-rehat, makan-tidur je pun bukan boleh cepat sehat.... he3 lagi

Cuti hari ni sempat potong kain tempahan baju kurung dari anis
4pasang semuanya, baru sempat potong 3pasang, surrender dah... *tau pon penat



Ade kejadian aneh kat office hari ni... =_= ape2 pun sabar umie!!
SABAR ITU LAKSANA MENTARI
“Sabar itu umpama sinar matahari.” (Muttafaq ‘alaih) Walaupun ia panas membahang, tetapi dialah sumber tenaga yang menyinari alam. Sabar adalah mentari dalam kehidupan kita. Tanpa sabar, kita selamanya berada dalam kegelapan. -genta rasa


p/s- gatallah kene gigit nyamuk, sabar2.. jangan garu, nanti akan tinggalkan kesan  ^_^

No comments: