Tuesday, May 03, 2011

Langkah Bendul..

oh...bukan aii yg melangkah bendul. hehehe
adik aii lah, mau kawin sudah... aminn, syok ni bila adik langkah bendul
boleh mintak apa saja. hahahha, gelak jahat... :) memang jahat jugak kadang2
dengan adik, maklum lah kakak sulong.. kan. kan...

Ekceli dia takut tu kakak dia minta bukan-bukan, hahahaha.. ala, kalau jodoh
dah sampai tu kawen je ler, kalau nak tunggu aii ni... lame lagi kot, hehe
macam belom cukup je ha, lain lah kalau ade orang orang mau sponser..
pagi tadi ade sorang member tanya,
"umie, ko bile nak kawen ni?? -edie
" kenapa? ko nak sponser ke??
"daripada aku sponser ko,baik aku kawin ngan ko terus....haha-
"hahhaha,...

Bulan syawal nanti dapat la cincin sebentuk, muehehhehe... nak jugekkk
tu lah untungnya kalau adik kawin dulu dari kite :)



dah siap tempah awal2 dah... 1000pcs nak kasi kat orang.. =_=


my mom n my sis..

adik lagi besar dari kakaknyer... dr kecik kakaknyer halus, macam tak cukup vitamin...
kalau pergi raya, tak larat nak jawab soalan.. mana satu kakak, mana satu adik ni??
"mana2 lah makcik oii, kalau sekarang pergi raya, masih dpt duit raya..haha
macam budak sekolah pun kan... comel. erk!! ^^


No comments: