Friday, June 10, 2011

buat baik dibalas baik

Dan buat jahat akan dibalas .... juga. ohh tak mengapa.
Orang lain bergurau boleh, masa aii pulak tak boleh. Itu pun tak mengapa juga
mesti kena senyum. baru lah awet muda *konon . he3
Malas mau ambil tahu pasal orang  lagi dah, karang tersalah gurau. terlepas cakap
terasa pula. Diam kan lebih baik..

Mari membusykan diri dengan kerja kerja yang berfaedah. Dan prepare nak
kasi kerja ape kat staff baru isnin nanti. wallaweyh ^^




Tersadar didalam sepiku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

 
p/s- dalam gembira ada sedih, dalam bercinta ada kecewa dan
      dalam bersuka ada duka.

w i t h l o v e,

Umie Norafizzah bt Abdul Wahab

ececehh,
 thanks sangat kat blogger ni. sebab dia kita boleh tulis apa yang kita suka!

2 comments:

Dimple said...

buat baik dibalas baik. buat jahat kasi buat bodoh suda. teehee.

cik Umienorafizzah said...

hehehehehehe