Wednesday, July 27, 2011

Jatuh cinta lagi.

Balik kerja tadi jalan jalan cuci mata kat jalan tar. selalu pergi sana pun tak pernah
masuk tau ini kedai... tadi macam tergerak pulak hati nak masuk 'usha-usha'
Dulu mase kecik, kedai ni lah pilihan mak ayah tuk beli baju raya.
Nama dulu orang panggil ialah "Globe" dan sekarang dah tukar "Sarah hughes @ globe"
Ehe... tak nak cerita panjang. Jom usha kain yang dah dibeli tadi...








hiyaahhhh, memang rambang mata tau. Punya lah cantik-cantik Nanti nak membeli lagi.
Jahitnya?? entah lahh..hehehhe

ok bye. nak pergi belek-belek kain. Mane tau dapat mood. ^_^

2 comments:

Dimple said...

eh yang green cantik! ngaaaa.

cik Umienorafizzah said...

hehe. nanti pergi tgok. rambang mata kejap. :)