Friday, July 22, 2011

Kaler ape raya tahun ni???

aidilfitri 2008

aidilfitri 2009


aidilfitri 2011

2011??
huwaaaa. No idea. pergi survey mesti mau juga kaler merah!
atau purple. T__T

Tak nak cuba kaler lain ke umie??
brown?? eeuuw. nampak tua
green?? erm..
orange?? terangnye
pink?? selalu orang pakai
blue?? cam tak cantik je
black?? macam orang berkabung pulak
yellow?? bukan warga-warga Istana
white- comot nanti
silver?? Maybe?? hehehhe
peach?? hehhehe macam mau je
ape pun tertarik dgn kaler merah! purple dan turqoise =__="

psst- baju-baju diatas semua dijahit sendiri tau. beli dah siap memang tiada size!
        tempah?? susah nak berpuas hati. hehheheh... gunakan lah bakat yang ada.
        Thank God ^_^


5 comments:

Dimple said...

pandai betul menjahit!!! lawa lawa sumer *aku bodek kuat kuat supaya kau ajar akuhahahaha. warna turqoise lah umie, warna comel.

cik Umienorafizzah said...

ehh..kamu bukan da terror ke?? =_=
xbaik mainkan perasaan shaye :p

Dimple said...

T_T terer hentam adalah. umie nanti lepas lepas raya ajar kakdim kebaya eh. kakdim bayar neh. betul! *betul lah mau belajar menjahit dengan kamu. masa saja tak ada. :(

cik Umienorafizzah said...

hehhehehe...buleh :)
nak jahit handbag sediri pun xsempat ni...kan3

cik Umienorafizzah said...

hehhehehe...buleh :)
nak jahit handbag sediri pun xsempat ni...kan3