Monday, August 08, 2011

Haikal Danish

Sedap nama secomel tuannya. Dari baru lahir, sampai dah tiga bulan setengah
baru aunty umie dapat jumpa haikal. T_T
Banyak sangat halnyer, len kali tak mo janji-janji dah... ni tak janji baru dapat jumpa.

Muhammad Haikal Danish
*entri ni untuk mama haikal. aunty nak claims kfc.. hiks~


"haikal penat dah nak layan aunty"


Ok. yang ni ditujukan kepada en. boifrend.
" lama dah tunggu ni, duit dah cukup belum?? " ^^

P/s : dah waktu rehat. nak lari sekejap ke jln tar. daaaa ....



4 comments:

Dimple said...

wajah keibuan itu sudah nampak. insyaAllah sikit je lagi. doa doa selalu. hehe.

cik Umienorafizzah said...

Amin.. teehee.

ya rabbi, ayat tungang langgang.
nk cepat td...meriah jugak jln tar sane..penatnyee..

Puan aiNa Rahman said...

pergi jalan tar ke tadi? beli ape je? jumaat ni gi lagi yuk..hehe.

psstt..ade bakat dah tu. cpat² tawen.

cik Umienorafizzah said...

haah.bpeli kain polka dot. hehehe
yuk..yuks :)

bakat tependam hihihiihi..
tggu org masuk meminang, amin..amin :p