Friday, August 12, 2011

Jumaat. Yeayyy!!

Teehee. Pagi yang penuh semangat, untuk buat kerja tidak macam semalam. wawawa.
Hati berkecamuk berada di opis. Semua gara-gara baju raya punya pasal. Haihhh..
Balik kerja ni pulang terus ke rumah bonda tercinta dengan senang hati.
Baju-baju orang sudah siap, dan akan dihantar ahad nanti.... hehehe
Terima kasih Ya Allah.

Dalam bulan baik ni pun, macam-macam ragam manusia ade. Status salah satu kawan di fb.
"kalau dh namenye BERKAWAN, so xyah laa ade unsur² JELESSS disitu.
Sume pon kwn jelaa. Xbaikkk wehhh~ renung²kan!! (: "- kawan² perlu ke nak jeles² haa??
lain lah kau becinta!! Dgn pompuan leh cinta cinta ke?? yekkkk :p

Okeh lagi satu ragam.
Macam baik, tapi... tapi.. Suke jugak, jeless.. jeless. Bak kata orang
Tak boleh tengok orang lain lebih dari dia. Hebat!! semuanya lah dia. 
Manusia biasa .. so, kena lah terima apa orang lain nak kata. Orang lain pun boleh buat
ape kau boleh buat. renung²kan!! :)

* Ok. jom lari dari situasi diatas.




Allahu Akbar Allah Maha Besar Ku memuja Mu di setiap waktu Hanyalah padaMu
Tempatku berteduh Memohon ridho dan ampunanMu

Tunjukkan aku jalan lurusMu Untuk menggapai SurgaMu Terangiku dalam setiap
langkah hidupku ...Karena… Kutahu… Hanya Engkau… Tuhanku…

3 comments:

Dimple said...

hahahaha. jeles apo pulak lah tu. taubat taubat. *banyak benda lagi penting kan kan. susu anak, pampers, bayar hutang sana sini. teehee ;)

cik Umienorafizzah said...

hahhaha....dia belum kawen lg tuh, tu yg xbyk pk bende2 berpaedah..hukhuk

Dimple said...

belum kawen lagi pening mau cari calon suami. teehee. erk. larikkk!