Tuesday, August 16, 2011

t_______t

IKUT KATA HATI MATI...
IKUTKAN RASA BINASA.

dan terlalu ikutkan perasaan memang rugi.
Emosi tak stabil dua tiga hari ni oleh sebab dah raya awal.. Teehee.
Ade sajelah yang tak kena. "kalau cinta jangan kacauu" kalau boleh tiap-tiap
bulan nak nyanyi lagu tu, kalau tak.. mungkin anda akan terasa dengan sikap saya.
yang tiba-tiba garang macam rimauu.... tengok pon dah macam nak makan orang.Aauuumm
pastu nak emo- emo je...t__t

Sediakan payung sebelum hujan...
* kan musim hujan petang sekarang, sebelum tu panas terik. ramai yang kurang sihat.
oleh pertukaran cuaca. Minum air banyak-banyak ye... Luv u!!

Sedangku membaca wajahmu senyumanmu menggambarkan sesuatu
Jika kau fahami isi hatiku ku tak ingin waktu henti tanpamu....


1 comment:

Dimple said...

eh garangnya. larik. hehe.