Thursday, September 08, 2011

Memetik bunga~

Sabtu yang lepas ada majlis risik merisik secara kecil-kecilan.. dan majlis Pertunangan
si adik berlansung mungkin bulan doblas atau bulan dua nanti. Dan yang paling gembira
mestilah si kakaknya kenapa?? teehee... Si Kakak dapat Cincin sebentuk dan satu
dulang hantaran bagi mengikut adat. Langkah bendul.*Itu pun mau kasi tau kan..
(Ohh.. mesti lah, si kakak yg eksaited lebih tu^^)

entri tak menarik jika tiada gambar. heee

Ayah & pakcik
*Bajumelayu ayah tu jahit dimalam raya, Selepas siap kesemua langsir~
"ayah pun satu, mule2 cakap mau beli siap, Last2 beli kain suh anaknye jahit"
T__T


Mak*Baju hitam & yang ni la bakal mak mertua si adik


Ohh....bila la aku nak ade bakal 'Ibu mertuaku' hekhek 


 "jage relationship korg tu bebaik"

hoh... Adik lagi bosa dari akak* itu perkara biasee ^^


Siblingssss

and last

si gemuk dan si comel~

P/s- Raya paling kecewa, 1st day raya tak ambil pic, Balik kampung raya pun tak
sempat ambil pic, atuk nenek dan sedara2... sangat sibuk beraya, sampai lupa cam
dan juga henpon. Alhamdulillah, raya sederhana dan seadanya...




No comments: