Monday, October 31, 2011

Aishiteru

Semalam satu ayat ni keluar dari mulut " tiba-tiba sayang dah tak suka kat b la" Dengan muke
penuh kebencian. Lepas tu dijawab dengan ini. " b tak pernah pun tak suka kat sayang " T.T

Takpe lah janji dia lepas rambut panjang sikit nanti dia hitamkan balik .
Serius tak suka lelaki yang perangkan merahkah hijaukan birukan  rambut, satu macam Gay,
satu lagi macam gangster. uhh tulunglah!!

Sekadar gambar hiasan
lokasi- satey kajang hj.Samuri

P/s: tengah mengantuk ni, layan pulak lagu 'aishiteru terus buat tajuk entri. tah hape hape.


2 comments:

Dayz J said...

Ala umie. Nanti dia hitamkan balik kot. Saja nak cuba-cuba agaknya.

cik Umienorafizzah said...

wawawa. nanges saye tau semalam T_T.. stylo kunun kan. heee