Tuesday, November 15, 2011

Emosi lagi??

Seminggu sebelum kejadian....

Kerap minum air, nafsu mau makan macam-macam, tidak pernah rasa kenyang,
Sakit pinggang, Jerawat batu mulai timbul, Rambut kerab gugur, Cepat runsing,
Senang terasa hati, Bertindak di luar kawalan, Berdiam (atau tidak banyak cakap
seperti selalu ), Berfikir yang macam-macam, atau lebih difahami ( fikir yang bukan-bukan).

Hari kejadian,

Sakit perut bagai semua urat urat perut terbelit,(Sengugut), Loya, Muntah, Kerap ke toilet,
Pening kepala di satu bahagian. Takde nafsu makan.

Akibat: Hati cepat rasa sayu, tak kira lah cerita itu sedih mahupun gembira, tetap menitiskan
air mata, Mengidam Coklat coklat,( mengidam ni kalah orang pregnant tau)
Malas.(ke atau tak larat tu?)
Kalau hari kejadian jatuh pada hari kerja, selalunya Mc,El atau sebagainya.

Permikiran atau emosi kembali stabil beberapa hari selepas itu, bertukar seperti sediakala.
itu time kau nak kutuk aku depan depan kalau berlogik. aku sedia terima. hehe mau cuba??

Hanya orang yang alami akan faham hal ini, bukan sengaja- sengaja nak emo tak tentu pasal.
tapi kekadang benda kecik pun nak emo, nak nangis tu melampau lah kan.- Mengade name dia.

Jumaat lepas dah  appraisal. Berdasarkan performance sepanjang tahun ini.
Ok. ok la... bos banyak beri tunjuk ajar cara-cara untuk membodek. itu cara senang untuk 
disayangi oleh mana mana bos, Walaupun kau buat kerja setinggi gunung sekalipun. -kata bos
( ohh, sunguh aku alergik bab ini. )

dan kata dia lagi, . 'Muka Kiut tapi kasar' kalau umie lemah lembut, sure meletops. apakahh??
tersasar dari penilaian kerja sudah... hehe ^.^)v


P/s: Semalam El, sengugut.

No comments: