Tuesday, November 08, 2011

Hari Kecewa sedunia

Bukan aku seorang je terasa akan hal ini. Malah kami berdua.
Malas nak cerita panjang-panjang sebab aku bukan jenis yang suke tulis cerita panjang-panjang
lebar diblog. Hanya orang yang rapat sahaja yang tahu, cukup!
Dan ini berkaitan hal bisnes , bukan hal family, dan bukan juga hal pakwe.

Dari kesilapan orang ni kita boleh belajar darinya. Mungkin satu hari nanti
kalau orang amanahkan kita untuk manjaga barangnya, Insyaallah aku akan jaga ia
seperti barang-barang aku sendiri. Dan aku ambil itu sebagai satu tanggungjawab.


Bagaikan jatuh ditimpa tangga.

Mungkin tak sepatutnya kita kenal lebih rapat. Cukup sekadar kau di sana aku disini.
terlebih gurau pon boleh menyinggung perasaan ramai orang.  Ohh alahaiii.
Sampai bila kita nak hipokrit kan. Jujur tu disenangi ramai org. Tak kira lah dunia luar
mahupun Alam maya.

Ohh, aku tahu aku bukan lah hamba Allah yang baik. free hair lagi..
Sekurang-kurangnya aku tak mengaku aku baik.  Sekian....

"Don't regret the past. Just learn from it!" - Pakcik gugel


P/s: Malas memikirkan hal manushia. Main game Angry bird lagi baik. Weeehoooooo
       KETAGIHHHH.



No comments: