Saturday, November 19, 2011

Ombak rindu



Baru sahaja habis baca untuk kali ke-5. har har har, Novel dari zaman skola lagi. Lihatlah kulit dia pun...
dah mengelupas sudah. Exsaited baca lagi sebab cerita ni nak keluar panggung. Huah! Aaron Aziz tu!~
Kena lah lakonan Maya Karin as Izzah. Lisa as Mila ke namenyer? ahaks.... Tak sabar naaaa.
Harap-harap jalan cerita tak menghampakan! Jangan macam LBS habis watak lisa, terus tak besh.
Hehe. Jangan la kene saman aku kat sini. #peace yaw!~

1 December Cepatlah kauuuu!~ ( aku bukan kaki wayang, melainkan ada cerita-cerita begini.hee )



Ok. baru boleh pergi tidur, lepas buat entri nieh~ hahahaha. Semangat! sebab baru habis baca novel ni.


P/s: Gud Nite everybody! "dah pukul 1 lah b, jom masuk tidur.!~" Verangan ~ ehhehhe

No comments: