Thursday, November 24, 2011

Tarrraaaaaaa!

Sembang Kencang II sudah berada di dalam gengaman. (itupun pinjam je). hakhakhak
Pagi tadi dapat terus baca, baru habis Prakata nye! (panjang jugak) hehehe, Tak sabar nak layan kisah
Mamat takaful ni. (tak habis-habis peromot)-ngeeeee!~

http://fdausamad.blogspot.com/

Pada siapa-siapa nak kenal lebih dekat boleh lah ke laman belog beliau ni. :)

http://www.hilangpunca.com/

Dan atas ni pula Cewah. Giler cool Penulisnya. si Pipiyapong. Sampai ke twitter gua
follow dia, nak lebih dekat la konon kan. Tapi mamat ni sombong ke tak perasan gua,sebab comel sangat ??.hihiks

Kecewa tau. Itulah sebab utama kenapa gua Deactivate twitter wa tuh. Hahhahahahaa. Tapi gua tetap
nyorok-nyorok usha dia kat twitter tu, sekarang dia sibuk perkatakan pasal si Fakri.( harimau muda )
'Bangun tidur terus teringat Fakri.Cilake' - hahahaha . Kalau lah dia tau gua minat dia camni,
mesti esok dia terus hantar rombongan meminang kan?!. *giler perasan. gulp! :D

P/s: pagi tadi rushing settlekan kerja. Laa ni baru boleh tarik napas panjang-panjang sambil layan Nesvita. ok lah chiioowww~ :)

No comments: