Saturday, December 03, 2011

BerOmbak rIndu

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku.....


4 dari 5 bintang.. Watak paling best = Mila. Jalan cerita Ok. Ending best. tak menghampakan :)
Tapi dalam keadaan panggung yang bising, menggangu konsentrasi aku, nak sedih pun tak jadi sedih. Dan ramai jugak dalam tu yang tak tahu jalan cerita, bercerita sesama sendiri belakang, depan, tepi aku. Laki dan perempuan pun same je. Stress ok. boleh tak tengok cerita tu diam-diam. Keluar panggung nanti kau nak ulas panjang lebar pun takde sape nak kesah!!  Gggggrrr!!



P/s: semalam awal pagi sampai opis layan tentang dhia episod 14, Nangis part nenek azmi kasi cincin kat dhia. mencurah-curah airmata ku keluar, sampai diketawa oleh si ayu. :P

2 comments:

Dayz J said...

Umie, i bukan buat review pon -_- Thanks for mentioning, anyway.

cik Umienorafizzah said...

yg ni, review versi u... :p hehehe... i minat cara pernulisan tu. sorry, :)