Monday, February 27, 2012

Re-fashion

Cuti hujung minggu yang belum gaji. So, kat bawah ni lah hasilnya bila dua hari terperuk kat rumah.

Dari sehelai Singlet pesyen ( beli kat cocobobo.com.my )


Potong dan dicantum ke ... kemeja.

Kemeja tu dibeli dua tahun lepas, tak pernah pun pakai, singlet tu pun tak tau bila nak pakai. Seksi. Nak pakai dgn inner cam pelik, cardigan tak nampak pulak riben cecomel tu. Walaupun kombinasi kaler tu tak sesuaii, Asal boleh je la kan...

Dan riben comel tadi diletak kan di baju ini..


Tadaaaaa. Barulah Isnin yang bersemangat nak datang kerja.


P/s: Ok. sape-sape yang ada baju-baju lama tak pakai, nak dibuang Sayang atau baju- baju yang dah tak muat situ sini, boleh lah mencuba cara ini atau dengan cara anda sendiri yang lagi kreatif. Tidak rugi mencuba, serta merta anda dapat baju baru tanpa mengeluarkan wang secen pun. Woha.

P/s/s: Ada tiga lagi projek re-pesyen.

2 comments:

Dayz J said...

Wiwitt. Hebat lah ummi.

cik Umienorafizzah said...

hehehehe. ade baju nak ditransfom meh sini ;)