Monday, March 26, 2012

Shuweet kan?!

                                                                                                                                                                             
Sejam tadi saya post video ni dekat laman fb buah hati saya.
kononnya nak suruh dia tengok sweetnya si awal nangis-nangis melamar si scha, 
dan Bila awal cakap "daripada dulu sampai sekarang scha selalu tanye bila awal nak propose kat dia"

Lelaki cakap sambil nangis. serius memang boleh jatuh cinta gittew!

Kepada En.b  awak jangan buat macam ni ye, saya boleh pengsan nanti tau ;)

*Tapi tak sampai pun beberapa min saya dah pun delete balik video kat fb tu. hehe

2 comments:

En.b said...

berlakon betul!

cik Umienorafizzah said...

Hahahaha.

*Si scha bah,yang kasi kantoi video ni. Nampak sangat purak-purak!