Monday, May 28, 2012

Kestressan & Kehappyan

Agak stress sebab sabtu lepas ada Co. Bowling tourney kat MidValley, dah la belum gaji. dalam wallet hanya tinggal sekeping note RM50 sahaja, Sane sini SALE! pergh memang jalan tutup mate habakmai.


Diapit gadis gadis cun RSMo.

Sibuk naa adik zul nak posing ngan aiii...  *apesal gemuk pulak pipi tu T.T

Settle bowling ade sesi mengambil ukuran pulak kat sini, haha. "amboii umie, sempat lagi"
tegur si fae, hehehhe... then terus balik rumah, tanpa singgah memane.

Aku ni jenis kalau duit dalam wallet tinggal sikit mula lah risau je, Padahal gaji hari isnin je pun... Rase macam lambatnye lagi, cukup ke tak duit ni? bla bla bla

Petang dalam pukul 5,6 camtu ade msg masuk menyatakan duit kutu udah masuk. Ape lagik Hooree hooree lah jawabnye.  Terus msg sumone ajak teman shopping, Bukan teman je, siap kene pau sekali. teehee


Kalau nak hilangkan stress memang kedai kasut aku sambar dulu, Puas tak terkata.

 
Habis kat sini sambung pulak kat Downtown cheras. Beli romper untuk baby sarah. Cute!


Untuk diri sendiri takde ape yang menarik. balik tido. Ahad memang satu hari duduk rumah, rehat lah kononnya... XD tapi isnin tetap penatt malassss ngantukkk =_='

No comments: