Friday, June 08, 2012

K.a.r.i A.y.a.m

Balik kerja ingat nak masak kari, nak keluarkan ayam dari esbok tu pon dah satu hal, Keras amat. Jam dah menunjukan pukul 8 lebih lebih sikit, perut dah lapar... dengan rushing lagi nak siap kan baju, dengan risaunya takut tak sempat.

Akhirnya, berlimpah lah air mata sebaldi. Punye teruk aku nangis malam tu. Sebabnya simple je pun. Kecewa Ayam Keras macam batu.
Settle masak, makan, pegi mandi. lepas tu baru lah aku tau... Patut la pun EMosi.


Ini dia, bawak bekal untuk lunch semalam, bila aku panaskan kat micro. Julie" emm, sedapnye bau"
Daus" ko makan ape? bubur lambuk? serius sedap bau!" sekali kari laaa dol.. haha

No comments: